---- Koncepció autók ----
---- Robogók ----
---- Hirek ----
Linkek a témában:
Gleagle GS-CC az új roadster
Megirigyelte a Mazda MX-5 sikerét a Volvo autógyár tulajdonosa, Sanghajban a Gleagle márkája neve alatt egy roadster-prototípust mutat be, amelyet turbómotor mozgat.
Geely McCar – Gazdatest és szimbióta
A McCar alapvetően egy kétajtós, négyszemélyes városi törpeautó tisztán elektromos hajtáslánccal vagy hibrid változatban készül. Első nagy trükkje az, hogy a fedélzetre feltolható elektromos robogó maga is besegít a hajtásba, mégpedig nem csak akkumulátorával, hanem villanymotorjával is.
Megmutatták a Geely világautóját
A GE11-ről korábban csak annyit lehetett hallani, hogy elég alacsony légellenállású, 0,2375-ös formatényezőjű karosszériát terveztek hozzá. Most azonban nyilvánosságra hozták az első fotókat, és lényeges adatokat a típusról.
totalcar.hu - 2019.02.22.
Kitör a Geely, veszik az autókat a kínaiak
Termelésének több mint megduplázásával a világ tíz legnagyobb autógyára közé kíván felemelkedni a kínai Geely 2020-ig.
tozsdeforum.hu 2016.11.08.
Bo Yue: egy ígéretes kínai
Az új, minőségibbnek szánt kínálat egyik fontos darabja lehet a közepes szabadidő-autó, amelyet eredetileg NL-3 néven kezdtek fejleszteni.
totalcar.hu - 2015.10.27.
Megvette volna a Subarut is a Geely
Nem sokkal azt követően, hogy a Geely befejezte a Volvo Cars megvásárlását, a kínaiak ajánlatot tettek a Subaru autógyár kisebbségi – de még így is legnagyobb, egy kézben lévő – részvénycsomagjának megvásárlására.
Az Octaviát ütné ki először
Az első akadályt, az EuroNCAP töréstesztet négy csillagos eredménnyel ugrotta meg az Emgrand EC7, a Geely belépőmodellje Európába. 2012-ben pedig már a forgalmazás is megindulhat, elsőként Nagy-Britanniában.
Kínában lép előbbre a Volvo főtervezője, Peter Horbury
A Volvo főtervezője mostantól a kínai Geely formatervezését irányítja, és ezzel egy időben a cég vezetésében is átveszi a tervezésért felelős alelnöki posztot.
Közös elektromos autó a Siemenstől és a Volvótól
Együttműködést kötött a kínai Geely Holding Group tulajdonában lévő svéd Volvo Cars és a német Siemens AG elektromos autó fejlesztésére és gyártására.
Öngyilkosoknak készít autót a Geely
A Latin NCAP töréstesztjén kilenc népszerű modellt vizsgáltak. A Volvo tulajdonosa által gyártott Geely CK1 az értékeléskor egyetlen csillagot sem szerzett.
Meghatározás
1986-ban hűtőszekrény gyártással kezdték. A járművek terén 1994-ben veteték meg lábukat motorkerékpár gyártással, majd ezt követték a kisteherautók 1998-tól és a személyautók 2001-től. 2009-ben CK-1 nevű modelljük nulla csillagos töréstesztet ért el. ezen az eredményen remélhetőleg sokat javít majd a Ford-tól 2010-ben megvásárolt Volvo tapasztalata.